FAQ

Hoe stel je een eigen LOOP BOOK samen?

LOOP BOOK is een circulair notebook. We verlengen de levensduur van een aantal materialen door ze her te gebruiken.

Wil je een eigen LOOP BOOK samenstellen? Volg dan de volgende stappen:

  1. Ga naar de shop.
  2. Kies voor: Stel je eigen LOOP BOOK samen.
  3. Kies je kleur kaft.
  4. Kies je kleur elastiek.
  5. Kies vervolgens 3x een papierbundel van 40 pagina’s. In elke LOOP BOOK passen 3 bundels van 40 pagina’s en je kan zelf kiezen welke bundels je in je LOOP BOOK wilt hebben.
  6. Druk vervolgens op bestellen en je samengestelde LOOP BOOK wordt in je winkelmand geplaatst.

Ik wil een refill voor mijn LOOP BOOK Bestellen. Hoe werkt dat?

Een refill voor je LOOP BOOK bestel je op de volgende manier:

  1. Ga naar de shop.
  2. Kies voor: Bestel je refill.
  3. Kies het aantal bundels dat je graag wilt bestellen
  4. Om 1 LOOP BOOK volledig te vullen heb je 3 bundels nodig
  5. Vanaf 6 bundels word je refill gratis thuisgestuurd
  6. Als je de bundels hebt geselecteerd dan druk je op bestellen
  7. Je refills worden in je winkelmand geplaatst

Bestellen & Betalen

Alle genoemde bedragen zijn inclusief BTW, tenzij het expliciet anders wordt vermeld bij de prijs (bijvoorbeeld: excl. BTW).

Heb je een bedrijf en wil je IAMOO in je assortiment opnemen? Kijk dan op onze zakelijke pagina.

Heb je een bedrijf en wil je een IAMOO product inzetten als duurzaam relatiegeschenk of duurzaam private label product? Kijk dan op onze zakelijke pagina.

Hoe plaats ik een bestelling?

  • Voeg één of meerdere producten, in de gewenste kleur, toe aan jouw winkelmandje.
  • Tijdens het online winkelen kun je altijd je winkelmand bekijken en eventueel bewerken. De producten blijven bewaard.
  • Klaar met shoppen? Dan kun je de bestelling afronden door op afrekenen te klikken.
  • Je krijgt vervolgens een overzicht te zien van je bestelling, hier vul je jouw persoonlijke gegevens in voor betaling en ontvangst.
  • Heb je alle gegevens goed gecontroleerd? Kies dan de gewenste betaalwijze en klik op de knop met ‘afrekenen’.
  • Hier kun je de betaling op gewenste wijze voldoen. Zie volgende vraag voor details over betaling.
  • Je ontvangt op het door jou opgegeven e-mailadres een bevestiging van je bestelling.
  • Ook houden wij je op de hoogte over de verzending van jouw bestelling, zodat je precies weet wanneer je jouw lieve items in huis kan verwachten.
  • Kom je er niet uit? Je kan ons altijd bellen op +31 (0)186 700 200 of stuur een mailtje naar info@iamoo.nl. We helpen je graag.

Ik heb een kortingscode. Hoe vul ik deze in?

Heb je een kortingscode van ons ontvangen? Dan kun je deze invullen tijdens het afrekenen.

Je typt de kortingscode in het daarvoor bestemde invoerveld en klikt op ‘kortingscode toepassen’.

Sommige kortingscodes werken alleen bij bepaalde voorwaarden.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Ga naar je Mijn Account-pagina en klik op ‘Wachtwoord vergeten’.

Out of stock & Pre-order

Wij geloven in minder! Minder is essentieel om je CO2 voetafdruk te verkleinen. Daarom is minder een rode draad binnen onze bedrijfsvoering en hebben we de gebruikelijke en bekende paden verlaten.

Dat betekent dat we werken met minder voorraad. Het kan dus zijn, dat een product (nog) niet op voorraad is.

Maar niet getreurd. We monitoren onze orderstroom dagelijks. Mocht er een product niet meer op voorraad zijn, dan kan het als pre-order gekocht worden.

Doordat we lokaal produceren zijn we enorm flexibel en kunnen we vaak al binnen 3 weken je Iamoo product leveren.

We vermelden duidelijk, bij elk artikel, wanneer de verwachte leverdatum is. Zo kan jij zelf beslissen of je hierop wilt wachten. Mocht hier iets aan veranderen dan nemen we direct contact met je op.

Levering & Uitvoering

Wat is de levertijd?

Op werkdagen voor 16.00 uur besteld? Dan is jouw iamoo product binnen 2-4 werkdagen bij jou thuis. Wanneer een bestelling in het weekend wordt geplaatst zal deze op maandag worden verwerkt en verstuurd.

Plasticvrije verzendverpakking en CO2 neutrale verzending

Onze producten worden verpakt in biologisch afbreekbaar verpakkingsmateriaal van papier en karton van zoveel mogelijk gerecyclede vezels. Zelfs de tape is plasticvrij.

Daarnaast verzenden we jouw pakket CO2 neutraal via PostNL Green.

Verzendkosten

Brievenbuspost

NL / BE € 3,95 | gratis boven € 90

Pakketpost

NL / BE / DE € 6,95 | gratis boven € 90
UK / DE / FR / LU / AT € 9,95 | gratis boven € 100
FI / HU / IR / IT / SP / SW / ES / PT € 12 | gratis boven € 110
GR / SE / CA / US / AUS € 15 | gratis boven € 120

Levertijd – 2-4 werkdagen voor Nederland, België en Duitsland. Het is mogelijk om je pakket op te halen bij een PostNL ophaalpunt.

Buitenlandse zendingen binnen Europa hebben een gemiddelde levertijd van 3 tot 5 werkdagen.

Verzending

Wij versturen jouw bestelling via PostNL. Je ontvang direct na verzending een Track & Trace-code per e-mail, zodat je jouw bestelling kunt volgen. Mocht je tijdens de bezorging niet thuis zijn, dan zal de bezorger het pakket de volgende dag nogmaals proberen aan te bieden. Is ook de tweede afleverpoging mislukt? Dan zorgt de bezorger ervoor dat het pakket wordt afgeleverd bij een afhaallocatie in de buurt.

Ook kan het voorkomen dat de bezorger het pakket bij de buren aflevert. In beide gevallen zal de bezorger een briefje in de brievenbus achterlaten met meer informatie.

Wanneer het pakket binnen twee weken niet is opgehaald bij de afhaallocatie, zal het pakket naar ons teruggestuurd worden. Wij zullen dan contact met je opnemen over de verdere verwerking van jouw bestelling.

Retouren & Garanties

Hoe stuur ik mijn product terug?

We vinden het allereerst vervelend dat het product niet is wat je had gewenst en hopen ervoor te kunnen zorgen dat je iets krijgt waar je helemaal blij mee bent. Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Indien je een product wil annuleren kan dat binnen 14 dagen na ontvangst via retouren@iamoo.nl gemeld worden. Wij horen graag wat er mis was, zodat we onze producten kunnen blijven verbeteren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen de tijd om het product te retourneren.

De retourkosten zijn voor eigen rekening, dit is ongeveer € 6,95 per pakket. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de gewenste vervoerder. Als je gebruik maakt van het herroepingsrecht, moet het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. De producten moeten daarnaast onbeschadigd, schoon en ongewassen zijn.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van de retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour is ontvangen.

Retouradres: 

Iamoo
Oostvoorstraat 8a
3262 JE  Oud-Beijerland

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Bij het retourneren van de bestelling restitueren wij het gehele bedrag van de order (buiten de verzendkosten om). Binnen 14 dagen na het melden van de retour, zullen wij het verschuldigde bedrag terugbetalen. Voor de terugbetaling maken wij gebruik van dezelfde betaalwijze als waarmee jij je bestelling hebt betaald. Hier zijn voor jou geen extra kosten aan verbonden. Je bent alleen aansprakelijk voor een waardevermindering wanneer artikelen niet in de originele staat en verpakking bij ons aankomen.

De terugbetaling wordt in werking gezet wanneer de geretourneerde producten in goede staat door ons zijn ontvangen of wanneer je het bewijs hebt geleverd dat de goederen door jou zijn geretourneerd.

Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Klachten & Geschillen

Heb jij een klacht? Dat vinden we heel vervelend en we zullen er dan ook alles aan doen om je weer blij te maken. We raden je aan om klachten over onze service of producten eerst bij ons kenbaar te maken via info@iamoo.nl. Je krijgt van ons binnen 2 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden via https://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht niet bij ons in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.